28 Mart 2017 Salı






                                         
                                                                    Healer

Unutulmaz dizi…Neden mi?
1)Güzeldi 2)Ji Chang Wook’u tanıdım J
Öncelikle gelelim diziye…İkilinin uyumları çok güzeldi.Hikayeleri çokkkk önceye dayanmakta, çok karışık dostlar bu yüzden oralara girmeyeyim.Ji Chang Wook bilinen namıyla “ŞİFACI”.Arkadaş gece kuryesi,kimliğini gizleyerek ona gelen her görevi yapıyor.Yalnız kurallarımız vardır.Kimin neci olduğuyla ilgilenmez,sadece işimize bakarız.Ona yine görev geliyor “şu kızla ilgili bilgi topla,takipte kal gülüm Ji Chang Wook” diyorlar o da başlıyor.Tabi sonra olaylar karışmada,işin içine aşk girmekte…Yalnız hacker teyzemiz efsanedir haberiniz ola dostlar J
Dizinin beni en etkileyen yanı yalnız Şifacımızın kıza alışma evreleriydi.O bile kendine şaştı ama kapıldı aşkın deryasına…Park Min Young ablamız bu dizide çok tatlıydı.Babası ve arkadaşları kesinlikle görülmeye değer…

Bu arada Ji Chang  Wook ile muhteşem etkileşimimin mihenk taşıdır dizi.İlk başta şifacıdaki havalı hallerine hayran kalıp kamera arkalarına baktım öyle Leyla ki “saf,iyi niyetli çocuk ya” diye avunup,değişik instagram paylaşımlarıyla “küçük herhalde” deyip sonrasında 28 yaşında-o zaman 28diJ- olduğunu öğrendiğimde şok olmuştum.Running Man deki “iki” hayranlığıyla “Leyla bee”  diyerek kabullendim.Yanlış anlaşılmasın severim Ji Chang Wook’u.İnsan sevdiğine takılır ya benimki o hesap J

Onunla kalbim bir değil “iki” J Değil mi Ji Chang Wook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder